Vyberte měnu

Vítejte ve specializovaném obchodě !

Obchodní podmínky

  • Rozesílání a doručování

     

     Základní možnosti dodání a platby ZDARMA

    PPL: Doprava je zdarma 

    Bankovní převod: Platba je zdarma

    Osobní odběr na výdejně: Zdarma

     

    Další metody dodání a platby.

    PPL EXPRESS: 59 Kč  -  Profesionální dodání zboží. Proč tak levně ? Tuto metodu totiž dotujeme.

    Doběrečné: 49 Kč 

    Balík na poštu a do ruky: 120 Kč

    Jiný způsob dodání: Smluvní cena

     

    Výdejní místa: Praha, Brno, Ostrava, Hradec Králové, Olomouc, Plzeň, Bratislava

    Odběr ve výdejně je zdarma.

    Přesný soupis výdejen s adresami zde:

    Balné je vždy ZDARMA. Cena za dopravu je připočtena k hodnotě objednávky,tato cena je včetně DPH. Dopravné je závislé na typu platby a výši objednávky, protože u platby na dobírku si dopravce účtuje poplatek za vyzvednutí peněz od zákazníka.

  • Ochrana soukromí

    Prohlašujeme, že veškeré informace a osobní data Vámi poskytnutá využijeme výhradně k Vaší identifikaci v obchodním styku. V žádném případě Vaše osobní data nebudou poskytnuta třetím stranám vyjma údajů nutných k zpracování a doručení objednávky a dotazem na spokojenost zákazníka který provozuje portál heureka..

  • Reklamace a vrácení zboží

    Důležité upozornění!
    Zásilky jsou doručovány během dne mezi 8-18 hod., proto prosím uvádějte doručovací adresu, kde jste k zastižení během dne. V den doručení zásilky se s Vámi dopravce telefonicky spojí (u přepravy PPL), proto uvádějte platný telefon. S dopravcem si můžete dohodnout v kolik hodin budete k zastižení na dodací adrese. 

    Poznámka: Rychlost doručení nelze chápat jako dobu za jak dlouho obdržíte zásilku od objednání. 1 den obvykle trvá vyřízení objednávky pokud je zboží označené SKLADEM. Více v odstavci dodací lhůty. 

    Vrácení zboží
    V případě, že kupní smlouva je uzavřena prostřednictvím tohoto internetového obchodu, má kupující v souladu s §53 odst.6 Obč. zák č. 40/1964Sb. ve znění pozdějších zákonů právo odstoupit od kupní smlouvy. Pokud dodané zboží a podmínky dodávky neodpovídají objednávce nebo požadavkům kupujícího, je kupující oprávněn nepoškozené, kompletní zboží včetně obalu a veškerého příslušenství spolu s doklady o nákupu zaslat zpět na vlastní náklady dodavateli ve lhůtě maximálně 14 dnů, poštovné mu bude vráceno. Zákazníkovi bude uhrazena plná kupní cena zboží a to převodem na účet ve lhůtě stanovene pro vrácení peněz. Vracíme plnou kupní cenu za zboží, máme ale právo si účtovat náklady na uvedení do původního stavu, pokud je zboží nebo jeho část použitím znehodnoceno. Zboží prosíme neposílejte na dobírku, dobírkové zásilky nemohou být převzaty z důvodu překontrolování stavu zboží. 

    Vrácení peněz
    Pokud bude potřeba vrátit zákazníkovi peníze ať již za zrušenou objednávku, vrácenou objednávku nebo za reklamaci, stane se tak ve lhůtě 14 dnů od vzniku nároku na vrácení peněz a výhradně převodem na účet zákazníka, poštovné bude vráceno také. Požadavek na vrácení peněz evidujeme až po přijetí vráceného zboží na adresu provozovny. Prosíme, vždy uvádějte číslo účtu na který mají být peníze poslány. 

    Výměna zboží
    Pokud zjistíte, že Vám daný produkt nevyhovuje a potřebujete ho vyměnit za jinoý, je potřeba zboží na Vaše náklady odeslat zpět. Zároveň nás informujte za jaká zboší chcete produkt vyměnit. 

    Požadavky na vrácené zboží jsou u výměny stejné jako pro vrácení zboží. Tj. zboží by nemělo být použité, pokud ale použité je, máme právo si účtovat náklady na uvedení do púvodního stavu a musí být zasláno v originálním obalu s příslušnými doklady. Vyměněné zboží posíláme zákazníkovi ZDARMA. 

    Reklamace Co je reklamace:
    Reklamace je závada, která vznikla na výrobku vlivem výrobní vady. Tedy pokud výrobek obsahuje nějakou výrobní vadu a tato vada se projeví při používání výrobku. 

    Co není reklamace:
    Vady, které vzniknou běžným opotřebením, nadměrným používáním, nebo používáním v rozporu s návodem k použití. Dále také mechanickým poškozením, které není způsobeno vadou materiálu. Jako reklamace se také nedá považovat závada, která vznikne nedodržením pokynů pro praní, nebo ošetřování výrobku. Viz. Vysvětlivky symbolů pro praní oblečení. 

    Uplatnění reklamace:
    Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace. 

    Při uplatnění reklamace je nutné doložit: 
    doklad o nákupu zboží (případně kopie) záruční list (pokud byl vystaven) reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady (stáhněte si vzor reklamačního listu níže.)

  •  

  • Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.

    Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku. Zboží k reklamaci by mělo být dobře zabaleno nejlépe v originálním obalu, aby nedošlo k poškození při dopravě. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady (balíkovou službou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout. 

  • Objednávky a expedice

    Objednávky
    Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem FiltryOstrava.cz . Po odeslání objednávky se zákazníkovi automaticky odešle kopie objednávky na jeho e-mail adresu. Součástí objednávky bude také číslo objednávky, které je nutné uvádět při komunikaci s pracovníky internetového obchodu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky, nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný email, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte. 

    Objednat je možné i mailem a telefonicky, nezapomeňte uvést: Vaše jméno, adresu, zvolený produkt, a číslo mobilního telefonu.

    Expedice zboží
    Zboží, které je na skladě, se snažíme odeslat do 12 hodin od objednání. Zboží, které není skladem, expedujeme v den doručení dodavatelem, zpravidla do 3 dnů. V ostatních případech budete informováni písemně, e-mailem, sms nebo telefonicky.

  • Platby, Ceny zboží

    Ceny zboží
    Veškeré ceny produktů uvedených na stránkách FiltryOstrava.cz jsou koncové ceny včetně DPH. Prodejní ceny zboží jsou platné pro den, ve kterém byla objednávka učiněna. Veškeré zboží nabízené prostřednictvím těchto stránek je nové a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.

     

    Platba zboží 
    Objednané zboží je možné zaplatit těmito způsoby: 

    * Platba na dobírku zboží je odesláno doručovací službou a peníze jsou inkasovány dopravcem při předání zboží, platba kartou při převzetí je možná použe, máte li tuto možnost vybranou přez nákupní proces v košíku.

    * Platba kartou a převodem na účet ZDARMA - platbu za zboží je možné poslat převodem na Číslo účtu: 670100-2206697869/6210, jako variabilní symbol se uvede číslo objednávky (získáte v potvrzovacím e-mailu). Zboží bude expedováno ihned po obdržení platby na doručovací adresu zákazníka. Převod na účet trvá maximálně 3 dny.

    * Platba v hotovosti - tento typ platby je možné uplatnit při osobním odběru na provozovně. Neplatí se žádné poštovné ani balné. Zboží je možné si vyzvednout až po potvrzení pracovníka obchodu, že je zboží připraveno k odběru. Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Pokud k Vám dorazí zásilka viditelně poškozená (proražená krabice, rozbalené zboží), zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol.  

  • Zobrazení objednávky

    Po objednávce obdržíte kód pro sledování zásilky. Nedojde-li Vám, řekněte si o něj.

    Zaregistrujete- li se u nás, můžete svoje objednávky spravovat v našem systému, tuto možnost vřele doporučujeme.

  • Další

    Máte-li jakékoliv dotazy, kontaktujte nás.
     

    Recyklační poplatky PHE

    Podle novely zákona č. 185/2001Sb. se k ceně zboží připočítává příspěvek na historická elektrozařízení (PHE).

    U všech našich výrobků je recyklační poplatek již zahrnut v ceně.

     

    Internetový obchod FiltryOstrava.cz zajistí likvidaci elektrozařízení pro zákazníky zdarma.

    Nákladem zákazníka zůstává cena za svoz starého spotřebiče k nám.

     

    Provozovatel E-shopu FiltryOstrava.cz:

    Dariusz Matuszyński, Padlých hrdinů 9/71, Havířov-Životice 736 01
    Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku od 23.9 2009 , PLÁTCE DPH, IČO: 76342328 DIČ: CZ9001205510